# Twittersida Inlägg av andra/dag Kundservice poäng
Topplistor för Twitter finns inte tillgängliga

Denna topplista visar svenska företag, organisationer och varumärken på Twitter och de med den högsta poängen för kundservice. Poängen beräknas fram genom att analysera hur lång tid det tog för sidan att besvara inlägg av andra användare skrivna till sidan och andelen av inläggen som fick ett svar. Maxpoängen är 1000, vid 1 minuts responstid och 100% responsgrad.

Endast sidor som har minst 100 följare har möjlighet att inkluderas i topplistan. Perioden för topplistan är de senaste 28 dagarnas utveckling till och med dagens datum. Endast sidor som har i snitt minst 0,25 inlägg av andra per dag och som har en responsgrad på minst 30% visas i topplistan ovan.

Prova Smampion kostnadsfritt

Skapa egna anpassade listor och gör jämförelser mellan era utvalda sidor på Twitter.
Kom igång på 1 minut

1. Socialt nätverk

3. Kategori

Välj Huvudkategori

Underkategori

Visa även personliga varumärken
Visa även internationella sidor

Minsta sidstorlek

4. Historisk topplista



Gillar du denna topplista?

Dela till vänner & kollegor 👍


Mer statistik till er epost

Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få mer statistik, topplistor och nyheter skickade till er epost.


Gillar du resultatet? Dela då topplistan här nedanför

Om Smampion


Varje dag analyserar vi över 10.000 svenska företagssidor på Facebook, Twitter, Instagram och Youtube. Resultatet av dessa analyser levereras via skräddarsydda rapporter med rekommendationer och statistik som hjälper våra kunder att skapa daglig framgång på sociala medier.


Vill ni veta mer?

Kontakta oss via e-post eller Facebook messenger.


     


Statistik och rapporter


2,967
Instagramsidor

186.0 miljoner
Facebookinlägg

1,184
Twittersidor


Analyser av sociala medier och verktyg för plattformarna


Produktlösningar och priser