# Twittersida Inlägg av andra/dag Kundservice poäng
1 SJ AB4.39763
2 Krisinformation.se0.82748
3 Viaplay6.57685
4 Danske Bank Sverige0.29595
5 Skånetrafiken4.00583
6 Systembolaget AB0.43578
7 Avanza Markets0.68540
8 Kanal 50.32530
9 Norwegian14.89524
10 Nordnet1.18495
11 Unibet Sverige1.14492
12 Avanza6.96488
13 Com Hem AB4.32485
14 Handelsbanken0.71481
15 PostNord Sverige4.39451
16 McDonald's Sverige0.54434
17 Telenor Sverige1.07413
18 Operatören Bahnhof0.86402
19 Telia Sverige2.57356
20 Tre Sverige0.32349

Denna topplista visar svenska företag, organisationer och varumärken på Twitter och de med den högsta poängen för kundservice. Poängen beräknas fram genom att analysera hur lång tid det tog för sidan att besvara inlägg av andra användare skrivna till sidan och andelen av inläggen som fick ett svar. Maxpoängen är 1000, vid 1 minuts responstid och 100% responsgrad.

Endast sidor som har minst 100 följare har möjlighet att inkluderas i topplistan. Perioden för topplistan är de senaste 28 dagarnas utveckling till och med dagens datum. Endast sidor som har i snitt minst 0,25 inlägg av andra per dag och som har en responsgrad på minst 30% visas i topplistan ovan.

Prova Smampion kostnadsfritt

Skapa egna anpassade listor och gör jämförelser mellan era utvalda sidor på Twitter.
Kom igång på 1 minut

3. Kategori

Välj Huvudkategori

Underkategori

Visa även personliga varumärken
Visa även internationella sidor

Minsta sidstorlek

4. Historisk topplista



Gillar du denna topplista?

Dela resultatet till dina vänner 👍


Mer statistik till er epost

Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få mer statistik, topplistor och nyheter skickade till er epost.


Gillar du resultatet? Dela då topplistan här nedanför

Om Smampion


Vi analyserar över 10.000 svenska företagssidor på Facebook, Twitter, Instagram och Youtube varje dag. Resultatet av dessa analyser levereras via skräddarsydda rapporter med rekommendationer och statistik som hjälper våra kunder att skapa daglig framgång på sociala medier.


Vill ni veta mer?

Kontakta oss via e-post, Facebook eller Twitter.


     


Statistik och rapporter


9,399
Facebooksidor

234.0 miljoner
Tweets

2,629
Instagramsidor


Analyser av sociala medier och verktyg för plattformarna


Produktlösningar och priser